Huisstijl

Huisstijl

woensdag 15 mei 2013

Week van de Opvoeding

logoweekvandeopvoeding


Aan alle ouders en grootouders: BRAVO!
Van 16 tot en met 23 mei is het week van de opvoeding. In het kader van deze week organiseert de Gezinsbond op verschillende plaatsen over heel Vlaanderen activiteiten voor ouders en gezinnen. Op zoek naar een leuke activiteit in jouw buurt? Neem dan een kijkje op www.weekvandeopvoeding.be
Dit jaar willen we tijdens de Week van de opvoeding alle papa’s digitaal in de bloemetjes zetten. Of je nu 15 of 85 jaar bent, we nodigen iedereen uit om fan te worden van ‘I love mijn ouders’ op Facebook. Op die manier laat je aan al je vrienden zien, dat je je niet schaamt om trots te zijn op jouw ouders.
weekvandeopvoedingpapa
Win een ‘I love mijn ouders’ T-shirt.
Maar er is meer. Op ‘I love mijn ouders’ een heuse Papawedstrijd waarmee je ‘I love mijn ouders’ T-shirt kan winnen.
Wat moet je doen?

Word fan van 'I love mijn ouders'.

Gedurende de 'Week van de Opvoeding' delen we geregeld op een leuke papaprent op 'I love mijn ouders'.

Deel één van deze leuke papaprenten met je vrienden via 'delen' onder de papaprent.
Elke dag selecteren we een winaar.
Het integrale wedstrijdreglement kan je nalezen op www.gezinsbond.be/ilovemijnouders .
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten